۸ پاسخ

لب مرزه باید رعایت کنی که خدانکرده ماهای بالا قند بارداری نگیری

من قندم ۹۶ هست دکتر گفت مرزی باید رعایت کنی با اینکه الان دیگه باردار نیستم

خوبه یکم لب مرزی رعایت کنی بهتره

عزیزم ۷ تا عدد با لب مرز فاصله داری اگه رژیمی چیزی داری همینو ادامه بده که بالا نره

خوبه بیشتر نشه بهتره

خوبه نرماله

خوبه قندیت نرماله

نرماله

سوال های مرتبط

مامان دوستی مامان دوستی هفته نوزدهم بارداری
مامان نیلا و نیلماه مامان نیلا و نیلماه ۱ ماهگی
مامان رستا و نی نی مامان رستا و نی نی هفته پانزدهم بارداری
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسرک نیلی من👶🏻🩵 مامان پسرک نیلی من👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان پسملی💙 مامان پسملی💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری