میشه جواب آزمایش منو بخونید
من نمیدونم نگرانم

تصویر
۶ پاسخ

من اینارو قبل بارداری دادم
کبد رو با دکتر صحبت کن
قندت عالیه کم خونی نداری
ویتامین بالا بیاد بهتره
تیروئیرت خوبه تا ۲.۵ تو ۳ ماه اول خوبه
عفونت ادراری هم نداری

خوبه
فقط یکی از آنزیمای کبدی بالاست
شاید خطاست

لطفاً ببینین

تصویر

این هست

تصویر

چرا نمیشه بقیه صفحه ها رو بفرستم

تصویر

این آزمایش چیه؟

سوال های مرتبط

مامان گندم🎀💞 مامان گندم🎀💞 هفته بیستم بارداری
مامان 🎀🐣جوجه مامان 🎀🐣جوجه هفته یازدهم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته سی‌وهفتم بارداری