۲۰ پاسخ

مال من 169بودکه 😅😂😂

7 هفته ضربان قلبش 147

سلام
من۶هفته و۶روز که بود رفتم همه چیش خوبه فقط جفتم پایینه که اونم بااستراحت گفت خوب میشه♥️

من ۶هفته و ۵روز بود رفتم ۱۶۱بود

۶ هفته ک رفتم گف تازه تشکیل شده ۱۶۴ هسش و نامنظمه

۶هفته و ۵روز ضربان قلب ۱۲۵

شیش هفته و شیش روز ،۱۲۱

ضربان قلبو همون مطب دکتر خودمون باید بشنویم؟ یا بایدبریم یجای دیگه؟

بچه ها من توی بارداری پنج هفته وهفت روز هستم وخون ریزی دارم علت چیست

عزیزم این سونو شما شکمیه

منم ۷ هفته رفتم
۱۴۶ بودش

اوووخدااا منم سونوی قلبو۴/۲۱رفتم😍🥹

۷ هفته ۴ روز ضربان قلبش ۱۶۷ دورش بگردم😍

اوخی یادش بخیرررر چه زود گذش

وای خدااا چه کوچولوه🥹😍

مبارک باشه عزیزم
آخرین پریودت کی بوده ؟
من ۷ هفته و یک روزم پس برم

پسرههههه

منم هفت هفته و سه روز بودم که رفتم
خدا حفظش کنه عزیزم 😍

6 هفته 140

ای خدا🥹😍من نمیدونم ضربانش چند بود😐چرا دکتر نکفت؟😂😂

سوال های مرتبط

مامان مهرشاد🩵 مامان مهرشاد🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخملی  💓🎀 مامان دخملی 💓🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری