۴ پاسخ

من امروز سونو وزن دادم تو۳۱هفته ام وزن فندوقم رو گفت ۱۸۰۰ب نظرتون کم‌نیست

واسه من۲۱۰۰

واسه من 2200بود

خوبه وزنش عالی

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💙💙💙 مامان معجزه خدا💙💙💙 ۱۰ ماهگی