۶ پاسخ

من یه مقدار داشتم شبا موقع خواب
که یه ذره زیر سرمو میارم بالاتر بهتر میشم

سلام گلم اره تو هفته های شما خیلی زیاد تنگی نفس داشتم و گرمم میشد، عطش داشتم...

از الان زوده آخه برا تو

نباید داشته باشم خطرناکه؟

الان دو روز دارم شدید نه کم بیشتر موقع خواب
دو روز پیش گرد خاک بود از همون‌موقع اينجوری شدم

شما از این هفته داری ؟

سوال های مرتبط

مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان نهال🩷🐥 مامان نهال🩷🐥 ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓🎀 مامان توت فرنگی🍓🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری