۳ پاسخ

شروع اعتصاب شیر نیست ؟

پ ن : نوزاد تا یک ماه گفته میشه‌‌ بعد از یک ماه دیگه شیرخوار یا کودک میگیم‌.
با احترام

دقیقا باید بخوابمونمش بهش بدم

پسر منم بعضی وقتا اینجوری میشه خودش دوباره اوکی میشع

سوال های مرتبط

مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی