۸ پاسخ

آره من دادم

من کشک بادمجان دادم

من یبار دادم

اره منم میدم

بله.

من خودممم ازبادمجون بخاطراینکه فوق العاده چربی میکشه بدم میاد اصلا استفاده نمیکنم ب بچمم ندادم

من میدم

من میرزاقاسمی میدم به پسرم

سوال های مرتبط

مامان جوجو🩵 مامان جوجو🩵 ۱ سالگی