خانومایی اردبیلی انار کجا میتونم گیر بیارم؟😢

۹ پاسخ

رب انار یا ترشکشو بگیر دیگه چاره نیست

منم دنبالشم ولی پیدانکردم اما توفلسطین دوتابستنی فروشی بزرگ هستن ک اب اناردارن من اب انارگرفتم خوردم اگ اناروپیدانکردی اب اناربخور

من شوهرم از ججین خریده یدونش ۴۵۰

اگه پیدا نکردی ابمیوه پاکتیشو بگیر انار باشه لاقل از هیچی بهتره نفست نمونه

عزیزم من تو باسلام زدم انار فریز شده هستش اگه میتونی بخر

عشقم از آبمیوه گیری طبیعی ها بگیرید بگو باردارم یکم گرون میدن منم از اونا گرفتم 🌸

کم کم میارن همه شهر ها

اله جاننان🥰😂

الان 😂
بیچاره شوهرامون

سوال های مرتبط

مامان عسلم🤍 مامان عسلم🤍 ۶ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💖دخمله🥺💗 مامان 💖دخمله🥺💗 ۵ ماهگی