کم کاری تیروئید خطرناکه😭😭

۱۳ پاسخ

چیش گریه داره؟!الان ماهاکه چندین شاله تیروئید داریم مردیم یا چیزیمون شده آیا؟!

تیرویید من لب مرز باید چی کنم

اگر طبق تحویز پزشک دارو بخوری هیچ خطری نداره. اگر دارو نخوری بله برای جنین خیلی خطرناکه و هم برای خودت

نه ولی حتما باید دارو مصرف کنی منم کم کاری تیروئید دارم

نه ولی تحت نظر دکتر غدد باش و داروخانه را سر وقت استفاده کن

نه بابا
منم یکساله قرص میخورم
ولی اگه پیگیری نشه خطرناکه

نه منم پرکاری دارم دارو میخورم چنروزه

نوچ من سر هردو بارداری قبلیم داشتم و کل دوره قرص خوردم

کم کاری تیروئید ممکنه چاغ بشی

نه خطر نداره .تیروئید اگه دارو سر وقت و مرتب بخوری ممکنه کامل درمان بشه

ن منم دارم ، بارداری قبلیم داشتم فقط یکم چاق میشی تا شروع کنی قرص بخوری

زیر نظر پزشک باشی نه

ن منم دارم قرص میخورم

سوال های مرتبط

مامان یسنا مامان یسنا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هیوا گیانم🤱🍃 مامان هیوا گیانم🤱🍃 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهدی مامان مهدی هفته سی‌وششم بارداری