۸ پاسخ

مال من ۶ بود با قرص اومد رو ۳ ولی هنوز باید بخورم تو هم بخور

منم دارم تو بارداری گرفتم ۵
حالا دارم قرص میخورم نترس کنترل میشه

من قبل بارداری هم تیروئید مصرف میکردم الانم دکترم گفته قطع نکنم خطرناکه

برو تحت نظر دکتر غدد بهت دارو میده

باقرص لووتیروکسین کنترل میشه منم دارم

بله خیای خطرناکه من که قبلا هر ۶ماه باید میرفت دکتر الان هر ماه باید آزمایش بدم برم دکتر

دکتر چی گفت قرص میخوری دیگه نگران نباش

بله زیاده باید دارو بخورین

سوال های مرتبط

مامان یسنا مامان یسنا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی ۴ ماهگی
مامان هیوا گیانم🤱🍃 مامان هیوا گیانم🤱🍃 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌ودوم بارداری