۶ پاسخ

منم علائمی بجز درد زیر شکم نداشتم و ندارم و سینه درد

منفی انگاری

نظرتون

تصویر

منم با شمام دقیقا پنج روز تاخیر بدون علائم😮‍💨

بیبی چک بزن عزیزم

اگر دوست داشتی من تو روبیکا گروه دارم فقط خانم های اقدامی هستند. میتونی راحت کمک بگیری عزیزم آیدی پیام بده لینک بدم

@Mmahla1۳۸۱

سوال های مرتبط

(مامی هدیه خدا) (مامی هدیه خدا) قصد بارداری