۳ پاسخ

یک اونیم لیوان ارد۳قاشق غذاخوری روغن مایع دوتاتخم مرغ دوقاشق چایخوری پکینگ پودریه قاشق چایخوری وانیل واسه شیرین شدنش هم موزروله کن قاطی موادکن بعدهم زدن موادباهمزن نصف لیوان هم شیربازکم کم بریزبه قوام پنکیک برسه شیررو

تو تاپیک های من هست

هیچی موزو میکس کن با بقیه مواد قاطی کن همین

سوال های مرتبط

مامان تیام کوچولو🥹🫀 مامان تیام کوچولو🥹🫀 ۱۳ ماهگی
مامان زهرا👸ونورا👶 مامان زهرا👸ونورا👶 ۲ سالگی
مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی
مامان یا رضــ💜ــا مامان یا رضــ💜ــا ۱ سالگی