مامانا کسی ازاین ب پچش داده؟

تصویر
۱۱ پاسخ

پیامت برا من اومد لحظاتی قبل😂 الان یهو شد 9 ماه قبل
چقدر تایپ کردممم😂😂

افتضاحه اصلا نده
این دارو منسوخ شده
مواد مخدر داخلشه
دکتر دخترم آمریکا درس خونده کتاب نوشته عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتیه
گفت اصلا نده
برای رفلاکس و کولیکش
دومتیدون داد و اس امپرازول 5 ساشه ای
بی بی کرم داد
الان خوب شده فقط امپرازول 10 رو هنوز میدم گفت 10 بهش بده دوسه ماهه10 میدم نصف ساشه صبح نصف شب

من یبار دادم نساخت به بچم نفخشم بیشتر شد

عالیه من میدم

ایرانی خوب نیست این خارجیه من از یک ماهگی به بچه میدم خیلی خوبه واقعا. الا دل درد هم نداره ولی چون دیگه همه چی میخورم بهش میدم ک اگرم چیزی میخورم مانع دل دردش بشه

من میدم خوبه

این خارجیه خیلی خوبه ایرانیش خوب نیست

آره عالیه من از 1 ماهگی همینو دادم یه قطره چاکان کامل تا 6 بار در روز میشه تکرارش کنی

من الا هم دارم میدم

اره من میدم عالیع

اره من واس چی

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان پسری مامان پسری ۱۶ ماهگی
مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 ۱۵ ماهگی
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی