کسی تجربه سزارین تو بیمارستان اکبرآبادی داره؟؟

۱ پاسخ

خالم رفته بود
۲ شکم اونجا زاییده
البته بیمه تکمیلی داشت اتاق وی ای پی گرفته بود
بخیه هاشم خیلی تمیز زده بودن

سوال های مرتبط

مامان فراز و فرانک مامان فراز و فرانک هفته سی‌وسوم بارداری
مامان الارز و الارا مامان الارز و الارا روزهای ابتدایی تولد