۱۵ پاسخ

خدایا شکرت دارم هر روز دیونه تر روانی تر افسردگی تر غمگین تر میشم خدایا شکرت

خدایا هزار بار شکرت

خدایا شکرت

آفرین چقدر خوب بود خدایا روزی هزار بار شکرت واسه سلامتی

مرسی که یادآوری کردی عزیزم 🫂😘

خدایا شکرت واسه هرچی ک دادیو ندادی🙏

خدایا شکرت

خدایا شکرت

خدایا شکررت بخاطر داشته هامون ❤❤مبادا فراموش کنی روزگاری از خدا چ چیزهایی میخاستی اکنون در اختیار داری شکررررت هر نفسی ک میکشیم در وجودمون سرشار از آرامش و سلامتی شکررررررت خدا جوونم😍😍🥲

خدایا حکمتت و شکر.راضیم به رضایت

خدارو صد هزار مرتبه شکر

خدایا شکرت ♥️

خدایا هزار بار شکرت ک ب معنای واقعی کلمه برام معجزه کردی و بهم فرصت دادی خودم پسرمو بزرگ کنم و الان ۷ ماههاز شیمی درمانی راحت شدم و خوب خوب شدم

خدایا شکرت ♥️

خدااایا شکرت❤️

سوال های مرتبط

مامان سید محمد❣️ مامان سید محمد❣️ ۳ سالگی
فک کن یه بچه ای باشه تو اطرافیان نزدیک ،هم خونه تون نزدیک باشه هم بچه خواهرت باشه از طرفی خواهرت جاری هم هست یه بچه دیگه ش هم هم بازی بچه ت باشه ولی این از رو کوچیکی یا بی عقلی هر از گاهی یه چیزی پرت کنه برای بچه ت مثلا حسودی کنه چرا داداشم با تو بازی کرد یا وسیله بهم ندادی
اول اینکه نمیشه قطع رابطه کرد
دوم اینکه اون بچه به شدت زبون نفهمه
بچه شما هم به شدت که چی بگم فوق‌العاده آرومه
در حدی که دیشب از عصبانیت گفتم تو هم بزن گفت نه گناه داره
من چیکار کنم با این بچه
کلی مواظبت می کنم حواسم هست ولی باز یهو تو تنش ها یه چیزی پرت می کنه
گاهی میگم صبوری کن میگذره بچه ها بزرگ میشن احترام خواهر برادری میمونه گاهی میگم بحث کنم بعد میگم اصلا بحث کن خودت میبینی پدر و مادرش مقصر نیستن از روز اول بچه شون بد قلق بود
بچه من هم برای همه بی زبونه ،اگه بخوام بهش فشار بیارم که بخواد قلدری کنه فقط روح و روان بچه به هم می‌ریزه و خودم چی کنم دیگه بچه م عاقله صبوره ،واقعا نگران این حد از مهربونیش هم هستم از طرفی میگم چرا یکی بچه منو می‌زنن من نباید اونو بزنم یا دعوا شدید کنم