۱۳ پاسخ

منم خودش وقتی دستشویی پی پی داره میگه ولی جیش نمیگه .اما میبرم پاش بشورم میگم جیش کن می‌کنه .چند بار خواستم دیگه پوشک نکنم تا شلوار پاش میکنم میگه نه مای بی بی کن.فعلا صبر کردم

من پسرمو دو سال و یک ماهگی گرفتم و معتقدم سن ی عدد
اگه دخترت امادگیشو داره بگیر ، ولی باید ی سری چیزا رو هم آموزش ببینه اینکه بشینیم ببینیم کی خودش متوجه میشه فک نمیکنم روش درستی باشه
تاپیک مامان هر چی خدا بخواد خیلی کامل بود منم همه این کارا رو از یکی دو ماه قبل کردم و سر یک هفته پوشک کنار گذاشتیم

من همون سه سالگی میگیرم از پوشک

من یک سال و ۱۱ماهگی گرفتم 😐😐چراااا انقد دیر
یا من زود گرفتم .
سه روزه یادگرفت

من دخترم قشنگ حرف میزنه ولی لجبازه نمیاد دسشویی جیششم نمیگه ولی دسشویی هر طور شده می برم جیش میکنه ولی هر کار میکنم پی‌پی نمیکنه منم وقتی میدونم وقت پیپیشه پوشکش میکنم یا میدونم خیلی مایعات خورده و ممکنه همکاری نکنه خیلی سخت نمیگیرم بزار بزرگتر بشه بهتر همکاری میکنه

۳۰ ماهگی بگیر

من شااااید پاییز بگیرم. اخه پسرمو هر بار باز گذاشتم تو شلوارش جیش کرده بعد گفته. بعدم هی الکی میگه جیش جیش ک ببرم توالت اب بازی کنه

بنظرم کم کم شروع کن دیگه چون دخترم هست این پوشکا اصلا خوب نیستن پسر من ۱سال و۱۱ماهگی یاد گرفت مدفوعشم ۱هفته ای هست یاد گرفته که بره تو دستشویی

کتاب بخون واسش

من پسرمو یکسال و ده ماه گرفتم هرچی دیرتر بگیری تنبل تر میشه.از روزی نیم ساعت شروع کن پوشکش نکن هر پنج تا ده دیقه سرپاش کن بعد ک یکم عادت کرد ساعتارو بیشترکن من اینجوری از پوشک گرفتم

منم به ماه گرفتم ولی شب ها هنوز راه نیافتاده بهش سخت نگرفتم پوشکش میکنم

من ۲سال و ۲ ماهگی گرفتم

ببین یه چیزی بگم نصیحت کنم بهت بچه ها باهم فرق دارن بچتو با بقیه مقایسه نکن بابد ببینی شرایط بچت چجوریه حرف میزنه؟ میبری دسشویی میگی جیش کن منظورتو میفهمه؟
اگر نه پس زوده باید بچع درک کنه جیش کردن اصلا یعنی چی؟
مثلا بچه ی من اصلا نمیفهمه برای همینم نمیگیرم تا نشونه هاشو ببینم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۳ سالگی
سلام مامانا خوبین، من یک ماهیه تو پروسه اموزش از پوشک گرفتن شاهانم گفتم خیلیا الان لازم دارن براتون تاپیک بزنم...


ببینین مامانا،عشقای من همموووووون سخت در اشتباهیم، من کارگاه ترک پوشک گرفتم نه از اونهایی که میگن یه ماه قبل از پوشک گرفتن اموزش بدین،نمیدونم ۳ سالگی از پوشک بگیرین و این چرت و پرتها من کلی کارگاه گرفتم و دیدم که بهترینشون کارگاه ترک پوشک خانوم مرضیه اسماعیل پور بود،که برخلاف عقیده خیلیا میگه از ۱۸ ماهگی،۱۹ ماهگی بچه کنترل مثانه ش رو داره ولی براش سخته از همون موقع از پوشک بگیریم یعنی برای مغز بچه (در اینده) خیییلی خطرناکه از پوشک بگیریم وهمش بگیم بشین،زور بزن،پی پی کن،جیش کن..... بازه زمانی از ۲ تا ۴ سالگیه،یعنی اگه یک سالگی ذهنش رو اماده کنیم ۲ سالگی تا ۲و سال و خورده ای رااااحت از پوشک گرفته میشه...پس سن دقیق اصلاااا نداریم بازه زمانی هست،یه بچه ای ذهنش اماده ست ۲ سالگی یه بچه ای اماده نیست ۳ سالگی از پوشک گرفته میشه... ولی بدونین هییییچ بچه ای بدون آمادگی ذهنی هیچوقت همکاری نمیکنه و تاااا مدتها زندگی و اعصاب و روان هردوتون بهم میریزه تا یاد بگیره...... پس مهمترین چیز آمادگی ذهنیه که خییییلی راحته هم برا شما هم نی نی گل.باید اول بچه از ماهها قبل حتی یکسال قبل آمادگی ذهنی بشه چون جسم بچه توانایی کنترل مثانه و دفع رو داره اینکه میگین یهو از پوشک بگیریم و دیگه پوشک نکنیم یه فاجعه ست که ممکنه ماهها بچه پی پی شو نگهداره یا مقاومت کنه توی دستشویی رفتن، چون معمولا بچه ها یبوست دارن (پی پی سفت، پی پی سوسیسی دراز، پی پی که یک سانت اولش سفت و بقیه طبیعیه همه اینا یبوستن) بقیه تاپیک بعد
مامان دوتاتوت فرنگی🍓 مامان دوتاتوت فرنگی🍓 ۲ سالگی
سلام مامانا
بچه هام رو روزا پوشک نمیکنم جیش و پی پی رو میگن... خیلی خیلی کم خطا دارن.... اما پی پی که دارن میگن پوشک ببند...دو روز اول دسشویی پی پی کردن خوشحال شدم گفتم خوبه نمی‌ترسن...اما بعدش خودشون رو گرفتن و پسرم روبردم دسشویی رو قصری ننشتست رپ پاهاش نشست... انقد نشست تا پاهاش خشک شد با گریه آور بخش بیرون به باباش گفتم پوشک کن پی پی کنه...دیگه از اونروز یاد گرفته به پوشک که میگه پی پس تو پوشک..هرچی بهش میگم بزرگ شدین و ...تاثیری نداره میگم یبار بیان دسشویی اکه نشد پوشک کنم...اصلا همکاری نمی‌کنند... موقع خواب ظهر و شب فقط پوشک می‌بندم...بعد اینکه بیدار شدن پسرم اصلا نمیاد دسشویی میگه می‌خوام پی پی کنم و پوشک رو نگهمیداره...عصر هم بیدار شدن دیدم پوصکش خشکه باز کردم ببرم کلی گریه کرد که می‌خوام پی پی کنم پوشک ببند دخترم ازش یاد گرفته.... چیکار کنم تا یاد بگیرند برا پی پی برن دسشویی؟؟اینم بگم دخترم یجوری یبوست شد که کلی گریه کرد بعد مجبور شدم پوشک کنم موقع پی پی