۳ پاسخ

پسر من ۴۶ روزشه ۲ روزه شیرخشک نان بهش میدم ولی میگن بیومیل بهتره ولی نمیدونم چجوریه

من ب دخترم میسازع.. ۱۱۵تومن

شنیدم شیرخشک خوبیه ولی دکتر دخترم گفت از ۳ماهکی ب بعد میتونی استفاده کنی

سوال های مرتبط

مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان حلما🩷 مامان حلما🩷 ۱۳ ماهگی
مامان علی مامان علی ۷ ماهگی
مامان ویانا و رایان🌼 مامان ویانا و رایان🌼 ۳ ماهگی