۶ پاسخ

عزیزم به دکترت بگو

دکترت بگووو

ببین ی وقتیم درد معدس فک میکنی قلبته در هرصورت پیگیری کن چون قلب دوبرابر داره کار میکنه

آسپرین میخوری؟

من رفتم دکتر گف ضربان قلبم خیلی بالاس قرص بهم داد
گف اگ اوکی نشدم برم متخصص قلب😶

حتمابه دکتر متخصتت بگو

سوال های مرتبط