خانما سزارین جا بخیه ها تا چند وقت میسوزه؟

۲ پاسخ

تا یه مدتی گاهی درد میکنه جاش حداقل ۳ یا۴ ماه طول میکشه تا خوب شه کاملا هم از درون هم از بیرون

بطور عادی تا سه روز اول می‌سوخت برا من
ولی بعدشم اگه فشار میوردم روش به سوزش میوفتاد

سوال های مرتبط

مامان محمد 🐣🌱 مامان محمد 🐣🌱 ۱۲ ماهگی
مامان امیر و تودلی مامان امیر و تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه.. مامان بچه.. روزهای ابتدایی تولد