من اصلا درد نداشتم وقتی ترخیص شدم خودمم کارای خودمو میکردم برگشتم خونه خداروشکر عمل خوبی بود البته دکترم عالی بود بخیه هامم کشیدنی اصلا نفهمیدم
من روزای اول زایمانم میگفتم من دیگه اون ادم سابق نمیشم،ولی دیروز بخیه هامو کشیدم خداروشکر دردام تموم شده و به حالت قبل برگشتم،مراقبتای خودشو داره دیگه باید رعایت کنی
باورتمیشه من تا یک ماه هنوز نمیتونستم کارام رو بکنم طفل مامانم هلاک شد پای زایمان من
آخ آخ آخ نگو که هنوز داره از داخل میسوزه لعنتی ها
دردنداره اصلا
یکم میسوزه ولی میتونی بشینی و راه بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.