شما شیرخشک راحت گیر میارین؟😢

۴ پاسخ

من هردفعه یکی به سختی و التماس

من نان ۲ به سختی گیر اوردم

من نان ۲ گیرم نمیاد هنوز دارم ۱ میدم

آره عزیزم.خیلی راحت

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین ۱۷ ماهگی
مامان مهدی مامان مهدی ۱ سالگی