شمام تا این هفته ها شکم نداشتید
من اصن شکم ندارم

۱۰ پاسخ

من نمیدونم نفخه ،غذا زیاد خوردم،شکمم بزرگ شده دلم نمیخواد از الان چاق بشم که ماه آخر اذیت بشم

من تا ۳۴هفته شکم نداشتم بعد یهویی در اومد😂

من ازوقتی رفتم ماه هفتم یکمی شکم درست کردم

من اگه حالت تهوه نداشتم شک میکردم باردارم😂

اره برا من از ۲۷هفته در اومد بااینکه شکم سومم

من یکم دارم

من تازه تازه یه شیب ریز ایجاد شده

من شکم دارم تو ۱۸ هفته😂😂

حالا شکم من😐😂💔البته شکم دومه

تصویر

من دارم یکم
زیر نافم زده بالا

تصویر

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🫶👑 مامان امیرعلی🫶👑 ۸ ماهگی
مامان ماهلین🌕 مامان ماهلین🌕 ۲ ماهگی
مامان موش  موشی🐁 مامان موش موشی🐁 هفته سی‌ویکم بارداری