۳ پاسخ

من میدم خوب بوده نه دندون سیاه کرد نه تدی آزمایش کمبود آهن و ویتامین داشت

چ وقت بدم

خوبه، نه دیگه نیاز نیست آهن بدی خودش آهنش ۱۵ هست

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان خوشگلکم مامان خوشگلکم ۱ سالگی