بچه های شمام عاشق خیارهستند؟

۹ پاسخ

آره خیلی دوست داره

اره خیلی

اره خیلی دوست داره

به‌شدت ب خیار میگه خمیر به خمیر دندون میگه دندون خیار😂😂

خودم فقط خیار میخورم

اصصصصلا لب نمیزنه ب مواد سالاد🤕

آره خیلی دوستدار

چقداین خیارخوبه اخه کاش همه چیومثل خیارمیخوردن وقتی دخترم یه خیاربالذت میخوره میگه بازم میخوام جیگرم حال میاد

روزی یک کیلو میخوریم منو دخترم 😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۳ سالگی
مامان لاوین مامان لاوین ۲ سالگی
مامان لنا کوچولو مامان لنا کوچولو ۲ سالگی