۸ پاسخ

منم نداشتم اصلا

اره عزیزم برو حالشو ببر

برو خدارو شکر کن که نداری چیز خوبی نیست😫🤦‍♀️

خوش بحالت
من به مرررررگ رسیدم سر بارداری اولم و تازه چند روزه اقدامم برا دومی

منم اصلا نداشتم

اره عزیزم منم مث شما ویاری نداشتم ..اما با وجود اینکه ویاری ندارم کلی سختم شده 🤦🏻‍♀️

مبارک باشه خوشی کن عزیزممم خیلی خوبه که نی نی هم خوب وضع میگیره

بله عزیزم
مبارک باشه
نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران هفته دوازدهم بارداری