۸ پاسخ

منم نداشتم اصلا

اره عزیزم برو حالشو ببر

برو خدارو شکر کن که نداری چیز خوبی نیست😫🤦‍♀️

خوش بحالت
من به مرررررگ رسیدم سر بارداری اولم و تازه چند روزه اقدامم برا دومی

منم اصلا نداشتم

اره عزیزم منم مث شما ویاری نداشتم ..اما با وجود اینکه ویاری ندارم کلی سختم شده 🤦🏻‍♀️

مبارک باشه خوشی کن عزیزممم خیلی خوبه که نی نی هم خوب وضع میگیره

بله عزیزم
مبارک باشه
نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران هفته دوازدهم بارداری
مامان مهدیار 💙 مامان مهدیار 💙 روزهای ابتدایی تولد