۷ پاسخ

من تا چند وقت پیش کلا ویار نداشتم ولی الان همش ترشک و لواشک و دوغ محلی و ماست عاشقشون شدم همش میخورم ولی خب چیزای دیگه هم میخورم ولی نه اینکه هوس کنم ولی اینارو واقعا هوس میکنم میخورم انگار دلم خنک میشه

یعنی الان هیچ ویاری نداری حالت مثله قبل بارداریته؟

منک کلا ویار ندارم 😄

طبیعی منم ندارم

وای خوش بحالت من هفته ۱۴ م تموم نمیشه لعنتی.🥲😪🤤

عزیزم همین که میل به غذا نداشته باشی یعنی ویار

چند هفته ای از 8به بعد من شروع شد

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۲ ماهگی
مامان قند زندگیم مامان قند زندگیم هفته دهم بارداری
مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو هفته بیست‌وسوم بارداری