کیا مثل من از اول بارداری حال تهوه و ویار نداشتن

۱۰ پاسخ

من دیروز فقط با یه ناهار خوردن و دوبار ابجوش خوردن
تا شب ۴ بار بالا اوردم
و چندبارم همش عوق خالی میزدم
دیروز دهنم سرویس شد

منم تهوع و استفراغ نداشتم اصلا

من اصلا هیچ علائمی نداشتم ندارم بچمم دکارگفت پسره ضربان قلبش ۱۸۴ بوددر ۸ هفته

مننننن هیچی ب هیچی 😂😂 در حالی ک ابجیم مامانم ویار داشتن

من عزیزم هم الان هم بارداری قبلی

من من

من

خداوند بت نگا کرده

من فقط معدم‌ترش میکنه موقعی ک چیز چرب‌بخورم سرخ کردنی اینا
همین

تو بنده برگزیده خدایی عزیزم😂

سوال های مرتبط

مامان قند زندگیم مامان قند زندگیم هفته دهم بارداری
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی