کیا مثل من تو ۸ هفتگی ویار نداشتن

۳ پاسخ

اره منم خیلی استرس دارم مخصوصا چون سابقه سقط دارم😞

من حتی هنوزم ندارم هیچ علائمی

منم ۷ هفتم اما نه تنها ویار بلکه هیچ علائمی ندارم خیلی نگرانم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
مامان لنا و نی نی🐥🐣 مامان لنا و نی نی🐥🐣 هفته بیست‌وششم بارداری