۶ پاسخ

من سربارداری قبلیم خیلی خوردم ازبناگوش بگیرتاسیرابی دلم ضعف میرفت بخورحال میده

من حلیم دوس دارم تو خدم اباد حلیمی خوب سراغ نداری؟

نه خیلیم خوبه من دکترم گفت کله پاچه بخور فقط حواست باشه کلسترول نگیری

کم بخور مشکل نداره

ن فک نکنم

من بارداری اولم داشتم، هفته ای دوبار میخوردم، خودم که ۱۷ کیلو اضافه کردم بعدشم آزمایش دادم کلسترولم بالا رفته بود، البته خداروشکر بعدش رعایت کردم خوب شد

سوال های مرتبط

مامان مامانِ خوشمزه مامان مامانِ خوشمزه ۲ ماهگی
مامان قلب 🫀 مامان قلب 🫀 هفته پانزدهم بارداری
مامان ❤️عشق مامان ❤️عشق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سامیار مامان سامیار قصد بارداری
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری