۷ پاسخ

همین ویاره دیگه 😂😂😂

اره الان طبیعیه ولی یکی دوهفته دیگ خوب میشی

از ۸ هفته تا ۱۵ هفته اوجشه

منم ولی خب بعضی وقتا آدم دلش میخواد

همین ویار هست ، منظورت علاقه به خودت یچیز خاصه؟
برا هرکسی متفاوته ، من از هفته نه که تهوع و اینام تموم شد میل و مزه چیزی رو نداشتم ولی چندباری چیز ترش مثل آلوبخارا و اینا خوردم خوشم اومد بعد مدتها
الآنم چیزای تند و ترش بیشتر میلم می‌کشه ، شیرینی اصلا نمیتونم بخورم
دوغ و توت هم بیشتر دلم میخواد اما گذرا
اینجوری نیستم که خیلی دلم توی چیزی بره
من مجبورم غذا بخورم همه اش چون خیلی گشنه میشم یکسره معده م اسید میزنه همه اش در حال جویدنم
ولی خب مجبوری غذا میخورم وگرن اصلا میلم نمی‌کشه بگم آره فلان غذا رو حتما بخورم

من تا اخرش اینطوری بودم :)

هنوز شروع نشده؟

سوال های مرتبط

مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیار 💙 مامان مهدیار 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۱ ماهگی
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو هفته بیست‌وسوم بارداری