خانما شیرخشک تروویتال یبوست میاره؟؟

۴ پاسخ

نه من به پسرم قبلنا میدادم خوب بود

واسه دختر من که نیاورد

نخیر واسه دخترم از شروع دو ماه گی ترویتال آر میدم الان ترویتال آر دو شروع کردم خیلی خوبه رفلاکس شم خب کرده

من ترویتال ای آر میدم اصلا یبوست نیاورده

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🍯



❤️❤️❤️❤️ مامان عسلچه🍯 ❤️❤️❤️❤️ ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷😍🧚 مامان توت فرنگی🩷😍🧚 ۶ ماهگی