۷ پاسخ

اسهاله نده
ب بچه منم نسخاست

من ببلاک میدم ولی وزن دهی خوبی نداره

منم دادم هربار شیر میخورد اسهال بود قطع کردم ببلاک دادم روزی ی بار یا ی روز درمیون

دختر منم مدفوع ابکی نان میخوره

روزی تا ۷ بار مدفوع طبیعیه

برای هر نی نی متفاوته،یکی رو یبوست میکنه یکی رو هم اسهال

برای هرکس متفاوت

سوال های مرتبط

مامان آنیا جون مامان آنیا جون ۹ ماهگی