سهمیه شیرخشک کم شد ؟

۵ پاسخ

با ماهی ده تا بازم کم میاوردیم حالا با ۸ تا چیکار کنیم

من امروز داروخونه بودم گفت یک ساله شده چهارتا

من رفتم دارو خونه گفت شده چها ر تا امپتامیل وببلاک هم کلن آزاد شد

۸تا شده پیش ماکه اصلاگیرنمیاد

اره ظاهرا شده ۸ تا

سوال های مرتبط

نازنین نازنین قصد بارداری
مامان faraz🩵 مامان faraz🩵 ۶ ماهگی
مامان نویان🫶🏻❤️ مامان نویان🫶🏻❤️ ۱۷ ماهگی
مامان باران مامان باران ۱۴ ماهگی
مامان نورا🧜‍♀️ مامان نورا🧜‍♀️ ۱۲ ماهگی
مامان روشا👼🏻❤️ مامان روشا👼🏻❤️ ۱۱ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۶ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۶ ماهگی