سهمیه شیرخشک تغییر کرده؟

۸ پاسخ

پسر من یه ماهشه زیاد اطلاع ندارم هرماه چندتا سهمیه دارن؟

سلام عزیزم ما یه گروه داخل تو تلگرام مادرای رشتی هستن اگه مایلی بگو ادت کنم عزیزم

متاسفانه بله از 10تا شده 4تا

برای زیر یه سال ۸ تا شده برای یکسال به بالا ۴ تا

عزیزم ۸ تا شده من گرفتم

شیر بچه رو چرا باید کم کنن مگ تو این شرایط مردم پولی هم دارن ک ازاد بخرن هم گرون کردن هم کم هم نیست این دیگ چه مدلشه خسته شدیم دیگ

اپتامیل اصلا نیست 😢😢

فکرکنم میگن شده 8تا

سوال های مرتبط

مامان محمدصالح مامان محمدصالح ۱۷ ماهگی
مامان شاهان خان👶 مامان شاهان خان👶 ۱۵ ماهگی
مامان faraz🩵 مامان faraz🩵 ۶ ماهگی
مامان نورا🧜‍♀️ مامان نورا🧜‍♀️ ۱۲ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۱۱ ماهگی
مامان روشا👼🏻❤️ مامان روشا👼🏻❤️ ۱۱ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۶ ماهگی
مامان اِلسانا مامان اِلسانا ۹ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۸ ماهگی
مامان حلماومحمدصالح مامان حلماومحمدصالح ۱ سالگی