۵ پاسخ

آره
میگن کپسول یوگومی خوبه
داخلش و بریز تو ماست بده بخوره

قطره پدی لاکت روزی دوبار میتونی بدی
پودرش هم ی بار
سعی کن حداقل سه چهار ساعتی فاصله داشته باشن

من هیچ وقت دوتاشو ندادم

مرسی گلم

اره گلم من دادم

سوال های مرتبط

مامان آدریان و آراد مامان آدریان و آراد ۲ سالگی
مامان گـلِ ليـليـوم🪷 مامان گـلِ ليـليـوم🪷 ۱ سالگی
مامان ماهان کوچولو مامان ماهان کوچولو ۱ سالگی