خانما کسی تو بارداری دندونشو درست کرده؟

۴ پاسخ

من ۱۴هفته بودم کشیدم

اگر عفونت و‌خطر داشته باشه احتمالا دکتر میگه و باید اجازه بده

چون شدیدا درد دندون داشتم وعفونتش بد هست

بله من عصب کشی وبعد هم پر کردم

سوال های مرتبط

مامان آرادم مامان آرادم هفته بیست‌ونهم بارداری