آره عزیزم منم از دکتر زنان نامه گرفتم دو روز پیش رفتم عصب کشی کردم فقط بی حسی باید بدون اپی نفرین باشه
من هفته پیش خیلی الکی مواد یکی از دندونام ک قبل بارداری پر کرده بودم ریخت، رفتم دوباره پر کردم ولی خودم اجازه ندادم برام بیحسی بزنه دکتر با این ک گفت اشکالی نداره
آره عزیزم من تو سه ماهه ی دوم درست کردم و رااااحت شدم
فقط عکس گرفتن ممنوعه
من میخاستمانجام بدم اما دکترم گفت ممکنه دوباره برگرده و خراب بشه چون کلسیم بدنت کممیشه ، بهتره بعد بارداری اتجام بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.