بچم تبش ۳۸ زیاده؟؟؟ چیکا کنم بیاد پایین

۵ پاسخ

یه درجه تب داره... 37 خوبه

کف پاهاش و یکم آب لیمو بزن بعد جوراب بپوشون

اره ک زیاده
شباف بزار
استامینوفن بده
پاشویش کن
مایعات زیاد بده بخوره

لختش کن ی ظرف اب ولرم کن با دست بمالم همه بدنش
سریع میاد پایین

شیاف گذاشتی واسش؟
پاشویه کن
آب سیب بهش بده

سوال های مرتبط