مامانا تابستون وزنگیری سخت میشه ؟

۳ پاسخ

مگه به فصل مرتبطه؟

اینطوری میگن چون گرمه غذا نمیچسبه کم میخورن

نشنیدم چ ربطی داره

سوال های مرتبط

مامان آوین و دلوین twins مامان آوین و دلوین twins ۲ سالگی
مامان مصطفی❤️ مامان مصطفی❤️ ۱۶ ماهگی