مامانا لوبیا چیتی خوبه برای وزن گیری؟

۴ پاسخ

بین حبوبات عدس و نخود و لوبیا از همشون پروتیین بالاتری داره.منم تازگیا شروع کردم به استفاده مداوم از لوبیا

بله چوم منبع پروتئینه

حبوبات بله برای وزن گیری خوبه

آره حبوبات عالیه نخود ام خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان مصطفی❤️ مامان مصطفی❤️ ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱ سالگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱ سالگی
مامان پسرکوچولوم مامان پسرکوچولوم ۱ سالگی
مامان سوران مامان سوران ۱۶ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱ سالگی