خانما برای وزن گیری چی خوبه

۴ پاسخ

غذا روزی ۵ وعده بهش بده شیر شب شو قطع کن اگه شب شیر میخوره بچه هرچی بخوابه تو خواب شب رشد میکنه و ویتامینشو سر وقت بده من شربت سانستول زیک پلاس میدم خدارو شکر بهتر شده اشتهاش و خوبش هم خوب شده

شبا خابیدنی موز بده بخوره.حالا چقدر.نصف یا کامل

البته باید بخوره ها شیر منظورم تو وزن گیری بود

سرلاک بده دیگه شیرخشک تاثیری نداره آنچنانی به نظرم از مکملم بهتره

سوال های مرتبط

مامان مصطفی❤️ مامان مصطفی❤️ ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱ سالگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱ سالگی
مامان پسرکوچولوم مامان پسرکوچولوم ۱ سالگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱ سالگی
مامان آوین و دلوین twins مامان آوین و دلوین twins ۲ سالگی