دوستان برای وزن‌گیری بچهاچی خوبه؟

۳ پاسخ

حلیم خوبه

بچه باید ژن تپلی و وزنگیری داشته باشه بخدا من خودمو میکشم هرسری میرم وزن میگیرم اضافه نکرده هیچ تازه کمم میکنه
دیگه بیخیال شدم مهم اینه سالمه بدنش

کره، سیب زمینی، سرلاک هم رو رایان جواب میده

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱ سالگی
مامان پسرکوچولوم مامان پسرکوچولوم ۱ سالگی
مامان سوران مامان سوران ۱۶ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱ سالگی
مامان آوین و دلوین twins مامان آوین و دلوین twins ۲ سالگی
مامان مصطفی❤️ مامان مصطفی❤️ ۱۶ ماهگی