۱۳ پاسخ

دلسا
دل مهربوننننن🥹

من خودم دریا و ساحل رو دوستدارم
اگه نینی دختر میشد احتمالا یکی از اینا رو میزاشتم
تو اسم‌های امروزی هم اسم رونیا و آوینا رو دوستدارم ، معنیشون هم بنظرم قشنگه

آیلا😍

نمی‌گم قشنگترین ولی بنظرم قشنگه
الیکا.... هم به معنی زندگی هم دونه هل

هانا

نیلما.نلین.آرتمیس

روشا🫀

مهوا یعنی ماه شب چهارده

شهرزاد 🎀🩷✨

آیه🥰🥰🥰

کایلا🩷🥹✨

نور
دلا
پناه
ارغوان
شاه دخت

من دلیا
خیلی دوست دارم

سوال های مرتبط

مامان باران زندگی مامان باران زندگی ۱۳ ماهگی
مامان پسرام مامان پسرام ۱۰ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۰ ماهگی
مامان هانِل🌸💖🎀 مامان هانِل🌸💖🎀 ۱۰ ماهگی
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی
مامان دلین👩🏻‍🍼🧸 مامان دلین👩🏻‍🍼🧸 ۱ ماهگی