۳ پاسخ

من میریزم

بله اتفاقا خوشمزه میشه

آره بابا عزیزم ،زیاد نریز ک تلخ نکنه فقط،من خودم جای شکر موز میریزم گردو هم میریزم

سوال های مرتبط

مامان 🍒گیلاس خانم🍒 مامان 🍒گیلاس خانم🍒 ۱۲ ماهگی