۴ پاسخ

من

خیلی خوب بود برای وزن گیری

من از 3ماهگی شروع کردم شبی 2و نیم سی سی

هفته پیش دکتر داد به بچم
روزی ۵سی سی

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱ سالگی
مامان نورِ دیده ✨️ مامان نورِ دیده ✨️ ۱ سالگی
مامان امیررضا🧡 مامان امیررضا🧡 ۷ ماهگی
مامان آرنیک کوچولو مامان آرنیک کوچولو ۱ سالگی
مامان آینور🩷 مامان آینور🩷 ۱۰ ماهگی
مامان هـیـ☁را🧸 مامان هـیـ☁را🧸 ۱۳ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۷ ماهگی