۵ پاسخ

من ۲۸ هفته ۱۶۰۰ بود دکترم گفت خوبه ولی تو گهواره همه گفتن کمه😂
بنظرم اینارو از دکترت بپرس اینجا ممکنه بهت استرس بدن چون سواد کافی نداره کسی

خوبه فک کنم چون من تو هفته 31 و خورده 1800 بود

منم ۱۶۷۰

اره خوبه مال من ۱۳۰۰بود گفت کمه

آره خوبه برای منم ۳۰ هفته ۱/۶۰۰ بود

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان 🥹🎀پناه🎀🥹 مامان 🥹🎀پناه🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان آوین👧نلین👩‍🍼 مامان آوین👧نلین👩‍🍼 هفته سی‌ونهم بارداری