منم زایمان کردم طبیعی

۱۵ پاسخ

والا هم طبیعی هم سزارین جفت شون سختی خودشو داره ولی من بااینکه درد طبیعی بیشتره ولی همون لحظه ب دنیا اومدن بچه بعداز اون واقعا راحتی خدایی ک من از طبیعی راضیم باوجود اینکه پسرم تا لحظه ای آخر بریچ بودم یهویی چرخید طبیعی شودم 🤪

مبارکت باشه مامان مهربون

دریم مبارکتون باشه ..💓💓

مبارک باشه خیلی

به سلامتی عزیزم.امپول بی دردی هم زدی یا نه؟

از زایمان بگو لطفااااا

مبارکه عزیزم انشاالله قدمش پر خیر و برکت باشه براتون 🙏😍

۱۶ سالته واقعا زوده هنوز خودت بچه ای اشکم دراومد

واییی چطور بود منم طبیعیم😭
سخته ؟

ای جانم به سلامتییییی

به سلامتی

شکر مبارک جانم

مبارکه گلم

قابل تحمل بود؟

راحت بود

سوال های مرتبط

مامان آهو مامان آهو ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی🩵 مامان فسقلی🩵 ۱۴ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان میثاق مامان میثاق ۶ ماهگی
مامان باران و دریا مامان باران و دریا ۷ ماهگی
مامان نفس مادر مامان نفس مادر ۲ سالگی
مامان آروکو💙🫀 مامان آروکو💙🫀 ۱۰ ماهگی
مامان حورا مامان حورا ۱۱ ماهگی
مامان آریان مهر مامان آریان مهر ۱۰ ماهگی
مامان عرفان و عماد مامان عرفان و عماد ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۲ ماهگی
مامان سوین مامان سوین ۳ ماهگی
مامان کیان ☘️ کاوه☘️ مامان کیان ☘️ کاوه☘️ ۱۳ ماهگی
مامان آیهان کوچولو 🥰 مامان آیهان کوچولو 🥰 ۱۲ ماهگی