کیا تو هفته ی من خیلی جوش میزنن؟

۵ پاسخ

شما ها درد هاتون چطوریه من کمی درد عادت دارم به همراه واژن و مقعد کمی درد میکیره

من اصلا جوش نمی‌زنم پوستم عالی بود الان تو بینی کنار لب وسط بیشونی رو گردن هر جا فکر کنی جوش های دردناک داره

منم خیلی زدم. جوش ریز و چرکی

بنام خدا من

من همین الانشم جوش صورت میزنم

سوال های مرتبط

مامان مهدی وعباس مامان مهدی وعباس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی
مامان جوجو پیام♥️🥰 مامان جوجو پیام♥️🥰 هفته شانزدهم بارداری
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا♥🧸 مامان هدیه خدا♥🧸 ۲ ماهگی