مامانا ..اسباب بازی چیا گرفتین ؟؟
عکس بدین ایده بگیریم

۴ پاسخ

اسباب بازی فقط یک ست جغجغه کافیه باقیشو با خودش بخریم ک بچه ذوق کنه
همچی فراهم باشه بنظرم جالب نیس

من نزاشتم مامانم عروسک بگیره در حد شیش هفت تا دونه عروسک اونم نرم با یکی دوتا جغجغه نرم و از این عروسک کوچولوها که صدا میدن بنظرم زیادم هست چون تشک بازی هم داره بعدا کم کم بزرگ شن طبق سنشون میخری براشون

الان هرچی اسباب بازی بگیری به چشم بچه نمیاد بزرگ بشه خودش ذوق شوق انتخاب کردن داره ..... من گذاشتم به انتخاب خودش هرچی دلش بخواد براش میگیرم یکم که بزرگتر بشه .....‌ الان نهایت شاید دو سه تا تیکه کوچیک بردارم

از این حلقه هایی که رو هم سوار میشن بگیر حتما بچها خیلی دوس دارنو بازی میکنن جغجغه های نرم که بکنن تو دهنشون لثه هاشونم میخارونن از این جور چیزا

سوال های مرتبط

مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نورا کوچولو🩷🎀 مامان نورا کوچولو🩷🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری