ناهارتون چیه؟؟؟؟

۲۳ پاسخ

شوید پلو و ماهی

بادمجون تره

فسنجون

سوپ جو

۰شنیسل مرغ با سیب زمینی سرخ شده

جوجه کباب با برنج شوید

لوبیا پلو

هیچی خونه مامانم هستم نپختم🤪

قیمه

فسنجون

چون صبحونمو بالا اوردم دلم ضعف میکرد گوشت سرخ کردم‌ خالی خوردم دلمو بگیره حالا میخوام ماکارونی درست کنم برای یه ساعت دیگه ک گشنم شد

لوبیا پلو

قرمه سبزي خونه پدر

عدسی 😋

هیچی برق رفته آب نیس 😒

برنج مرغ دمی با خرشت

آبگوشت 😁

مرغ داریم

گوشت آب پز شده چون شدیدا دل درد دارم چیزای روغنی نمیتونم بخورم

هیچی😂🤣هنو تو جاممم

خورشت کرفس

قیمه از دیروز

ماکارونی

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۶ ماهگی
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلسا🍒 مامان دلسا🍒 ۶ ماهگی
مامان محمد🩵 مامان محمد🩵 ۱ ماهگی
مامان آراد ونيهاد مامان آراد ونيهاد ۴ ماهگی
مامان ماهلین♡شاهوین مامان ماهلین♡شاهوین ۳ ماهگی